HTML

Túlélő játék

Dark Basic Pro-ban készített garázsjátékom.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Feltöltés még mindig!!

2011.01.15. 14:31 Mr.Vincent

 Cső!

Töltögetem objectekkel a progit, ahogy azt az előző postban is írtam. Azonkívül optimalizáltam kicsit a vizet, és megcsináltam a MAP1-hez a collision map-ot. 

 

A történeten is gondolkoztam, de ez egyenlőre titok még. :D

Jók legyetek! 

Szólj hozzá!

Bemutatkozás

2011.01.12. 15:04 Mr.Vincent

Hello mindenkinek!

Kb. 2 éve írogatom a programot amikor időm és kedvem van hozzá. Igazából magam szórakoztatására csinálgatom és ez abból is látszik hogy még címet sem adtam neki. XD

Ki tudja lehet hogy 20 év és kész lesz? :D

A játékban túl kell élni adott helyszineket tárgyak és azok kombinálásának segítségével amiket a játékos körülvevő területekről lehet megszerezni, megkeresni. A különböző helyszinek között kapukkal lehet majd átmenni. Ezek a kapuk mindig csak bizonyos szintől lesznek elérhetőek. Folyamatosan figyelni kell az élelem ellátásra is.

 

 

A motornak a Cutter Engine nevet adtam, mert mindenfajta helyekről és snipetekből ollóztam össze. 

Eddig megközelítőleg 1000 soros a program. Jelenlegi fázisában éppen az objetekkel való feltöltéssel bajlódom.

 

ÉS TERMÉSZETESEN A HALAK A VÍZ ALATT

 

Még mindig sok a idegesítő bug, és a megoldásra váró feladat. Sajnos a Dark Basic Pro-ból nem lehet túl sokat kihozni, de grafikus lévén nem értek annyira a programozáshoz és ezért választottam ezt a programozási nyelvet.

EGY KAPU

  

PÁR NYESZLETT FA XD

Első postnak ennyi. Legközlebb felrakok már egy kisebb videót is, remélem addigra eléggé fel tudom tölteni. Ha érdekel vagy részt szeretnél venni benne írj e-mailt!

Szólj hozzá!